لیزر پلاتینیوم | تاثیر دستگاه لیزر پلاتینیوم در رفع موهای زائد بدن!

عنوان مقاله تاثیر دستگاه لیزر پلاتینیوم در رفع موهای زائد بدن
دپارتمان یانی طب
نویسنده مصطفی خدامی
تعداد کلمات 691
زمان مطالعه 7 دقیقه

 

فهرست مطالب

معرفی این دستگاه

کاربرد این دستگاه

3 طول موج این دستگاه که در رفع موهای زائد موثرند

طول موج ( 775 نانومتر الکس)

طول موج (808 نانومتر دایود)

طول موج (1064 نانومتر وای ای جی)

مزایای این دستگاه

حرف آخر…

 

شکل ها

شکل 1: لیزر پلاتینیوم

شکل 2: دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

 

معرفی این دستگاه

لیزر پلاتینیوم نوآورانه ترین و کارآمد ترین لیزر در راستای از بین بردن موهای زائد بدن است که برای انواع مو و پوست با رنگ های گوناگون می ­باشد. دستگاه لیزر پلاتینیوم را از سایت یانی طب تهیه فرمایید.
این دستگاه به TEC که سیستم خنک کننده بسیار قدرتمند است برای تماس با پوست مجهز می باشد که می تواند با وجود این ویژگی، توان های بالای لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست انجام دهد.

لیزر پلاتینیوم سه طول موج را در یک هندپیس نوآورانه ترکیب می کند که به طور یکنواخت عمق بافت های گوناگون و علاوه بر این ساختارهای تشریحی فولیکول مو را هدف قرار می دهد. yaniteb.com

لیزر پلاتینیوم دستگاه لیزر پلاتینیوم

شکل 1: لیزر پلاتینیوم

 

کاربرد این دستگاه

با به کارگیری از ترکیب سطوح جذب و نفوذ سه طول موج گوناگون، همراه با پوشش درمان، راحتی و مراقبت اندک نسبت به لیزر دایود، این دستگاه اکنون به عنوان یک درمان کارآمد و کامل برای حذف موهای زائد در دسترس است.

دستگاه لیزر پلاتینیوم شامل طول موج های گوناگونی می باشد که قابلیت تنظیم برای رنگ پوست های روشن، پوست های روشن و پوست های گندمی و علاوه بر این قابلیت تنظیم جداگانه برای آقایان و بانوان می باشد.

3 طول موج این دستگاه که در رفع موهای زائد موثرند

طول موج ( 775 نانومتر الکس)

طول موج الکساندرایت جذب انرژی بیشتری را از طریق کروموفور ملانین به دنبال دارد، و آن را برای طیف گسترده ایی از انواع موها و رنگ ها، به خصوص موهای نازک مناسب می کند. با نفوذ سطحی بیشتر، طول موج 755 نانومتر بالج مو را مورد هدف قرار داده و برای موهای سطحی مانند ابرو و لب بالایی موثر است.

طول موج (808 نانومتر دایود)

طول موج 808 نانومتر دایود به عنوان طول موج کلاسیک در لیزر موهای زائد با نفوذ عمیق در فولیکول مو با بهره مندی از قدرت متوسط بالا، میزان تکرار بالا و سایز بزرگ (2 سانتی متر) درمان سریعی را ارائه می دهد. توانایی نفوذ عمیق آن Bulge و Bulb فولیکول مو را هدف قرار می دهد وبا توجه به عمق نفوذ عمیق بافت، آن را برای درمان دست ها،پاها، گونه ها و ریش ها مناسب می کند. دستگاه لیزر پلاتینیوم

طول موج (1064 نانومتر وای ای جی)

طول موج YAG 1064 که با جذب ملانین پایین­تر مشهور است، و این یک راه حل متمرکز برای انواع پوستهای تیره تر است. به همین صورت، طول 1064 نانومتری، عمیق ترین نفوذ فولیکول مو را در پی دارد، به همین صورت قادر است Bulb و Papilla را هدف قرار دهد و علاوه بر آن موهای عمیق جاسازی شده را در مناطقی از قبیل پوست سر، چاله های بازو و ناحیه شکمی درمان کند.

مزایای این دستگاه

  • پوشش سه طول موج 808 نانومتر، 755 نانومتر و 1064 نانومتر
  • ثایت شدن اثربخشی بالینی آن برای 7 سال
  • درمان انواع پوست I-VI و پوست های برنزه
  • صفحه نمایش لمسی 12 اینچی خودآموز و کاربر پسند
  • پارامترهای پیش تنظیم شده
  • بدون مواد مصرفی
  • درمان سریع و آرام برای بیمار
  • اپلیکاتور نور و ارگونومی خوب برای اپراتور

لیزر پلاتینیوم دستگاه لیزر پلاتینیوم

شکل 2: دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

حرف آخر…

رهایی یافتن از شر موهای زائد بدن موجب به وجود آمدن حس آرامش درونی و احساسی در شخص شود به ویژه اگر این موهای زائد در قسمت هایی از بدن باشند که بسیار در معرض دید باشند که میتوان صورت و گردن را نام برد. دستگاه لیزر پلاتینیوم را از سایت yaniteb.com بخواهید.

رسیدن به این حس و آرامش درونی در بهترین و مدرن ترین کلینیک های پوست و زیبایی، حرفه ای ترین و بهترین متخصصین و توسط به روزترین نسل دستگاه های لیزر موهای زائد یعنی دستگاه لیزر پلاتینیوم انجام می شود. برای رهایی از این معضل هرچه سریع تر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.