7 نکته ای که باید در مورد HIFU بدانید

7 نکته ای که باید در مورد HIFU بدانید

اولین سوالی که ممکن است بپرسید احتمالاً “HIFU چیست؟” HIFU در واقع مخفف سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است . این روش درمانی با استفاده از سونوگرافی به سفت شدن و بالابردن پوست پیر کمک می کند.

در اینجا 7 نکته ای وجود دارد که باید قبل از غواصی در مورد HIFU بدانید . تحقیق کنید و بفهمید این روش درمانی برای شما مناسب است یا خیر.

آیا من به هایفو نیاز دارم؟

چگونه Hifu می تواند به من سود برساند؟
دکتر دیوید درمان هایفو را روی من انجام می دهد.

هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. اگر پوست شما برای درمان خیلی جوان است ، ممکن است هیچ تغییری در پوست خود مشاهده نکنید. در اصل ، این کار غیرضروری است و به جای این 5 نکته در مورد مراقبت از پوست که قبلاً به اشتراک گذاشته ام ، پول خود را در سایر لوازم ضروری زیبایی سرمایه گذاری کنید .

همه با پیری روبرو می شوند و با افزایش سن ، پوست قابلیت ارتجاعی و سفتی خود را از دست می دهد. با گرانش ، زندگی پرتنش روزمره ، استراحت نکردن یا رژیم متعادل باعث از بین رفتن بیشتر استحکام پوست می شود.

هنگامی که از مراقبت از پوست روزانه خود استفاده می کنید ، صورت خود را به خصوص در ناحیه گونه لمس کنید. اگر احساس می کنید که مانند سن جوانی شما مانند فنون و سرخوشی نیست ، پس احتمالاً زمان آن رسیده است که مزایای درمان HIFU را بررسی کنید.

همچنین ، برخی از فرم های صورت ممکن است برای انجام درمان HIFU مناسب نباشند. بهترین راه برای اینکه بفهمید پوست شما به آن احتیاج دارد یا می تواند از طریق HIFU از طریق آن انجام شود ، مشاوره گرفتن از پزشک است.

من معتقدم که در دراز مدت ، HIFU برای من سودمندتر خواهد بود.

HIFU چگونه می تواند به من منتفع شود؟

7 نکته ای که باید در مورد HIFU بدانید
قبل (چپ) و بعد از بوتاکس

اصولاً ، این دستگاه با استفاده از سونوگرافی پوست شما را از درون محکم و بلند می کند. این برای کسانی است که روش غیر جراحی سفت کردن و لیفت پوست را ترجیح می دهند.

من کسی هستم که خیلی از سوزن می ترسم و زیر چاقو می روم. صادقانه بگویم ، من در واقع BOTOX را امتحان کرده ام . مشاهده کردم که حدود 6 ماه طول کشید. چانه ام خیلی صاف بود و به هیچ وجه خطوط ریز در اطراف چشمانم وجود نداشت.

بعد از 6 ماه ، گودی چانه ام برگشت و خطوط هم همین طور. من فکر می کردم که آیا من باید با BOTOX ادامه دهم و این همان زمانی است که  من در مورد HIFU کشف کردم! من معتقدم که در دراز مدت ، HIFU برای من سودمندتر خواهد بود.

آیا انواع مختلفی از درمان HIFU وجود دارد؟

7 نکته ای که باید در مورد HIFU بدانید
Ultraformer III Hifu Machine

پاسخ بله است. تفاوت در دستگاه و شخصی است که دستگاه را اداره می کند . انواع مختلفی از ماشین ها وجود دارد که می توانند درمان HIFU را انجام دهند اما همه یکسان ایجاد نشده اند.

در کلینیک زیبایی شناسی ME ، آنها از دستگاهی به نام  Ultraformer III – یک دستگاه 3-نسل HIFU استفاده می کنند. بگذارید برای توضیح قدرت این دستگاه از یک اصطلاح غیر روحانی استفاده کنم. آنچه انجام می شود این است که اساساً امواج اولتراسوند را به منطقه هدف پوست خود بفرستید. این امواج به عمق 4.5 میلی متر به داخل پوست نفوذ می کنند. پوست ما به طور کلی با افزایش سن کلاژن کمتری تولید می کند ، بنابراین فنای کمتری و چربی کمتری دارد.

7 نکته ای که باید در مورد HIFU بدانید
Hifu زیر پوست ما اینگونه کار می کند ( عکس گرفته شده از Ultraformer.com )

وقتی امواج سونوگرافی باعث التهاب در بافت پوست ما شود ، این بافت ملتهب سیگنالی به کلاژن ما ارسال می کند تا به شما اطلاع دهد که پوست نیاز به ترمیم و ترمیم دارد. از این رو ، با کمک نفوذ انرژی دستگاه Ultraformer HIFU به پوست ، به کلاژن داخلی کمک می کند تا سرعت التیام و ترمیم بافت ملتهب ما را افزایش دهد. از طریق فرآیند بازسازی کلاژن ، به سفت شدن و سفت شدن پوست کمک می کند ، بنابراین چین و چروک ها را از بین می برد.

Ultraformer III نه تنها کمک می کند تا به شرکت و سفت شدن پوست ، اما آن را نیز با مزوتراپی، کمک می کند تا سو CH عنوان حذف غبغب و سفت کردن گردن با کاهش خطوط گردن.

برای درمان های HIFU باید به کجا بروم؟

نگاهی به آنچه در طول جلسه Hifu گذشته انجام دهید.

شما باید تحقیق خود را انجام دهید تا بفهمید آیا آن دستگاه ایمن است و آیا دانش پزشک یا پزشک برای اداره ماشین کافی است. برای درمان های HIFU فقط در هر کلینیک یا سالن ثبت نام نکنید . شخصی که این دستگاه سونوگرافی را کنترل می کند باید دوره خود را طی کند و قبل از انجام درمان ها گواهینامه دریافت کند.

من به درمان های HIFU یا هر درمان لیزری مراجعه می کنم ، همیشه کلینیک زیبایی من است . من قبلاً چند دلیل را به اشتراک گذاشته   ام که چرا همیشه به آنها برمی گردم . کلینیک زیبایی من بی خطر است و پزشکان بسیار حرفه ای هستند. من نتایج زیادی را از طریق انجام لیزر درمانی در آنجا دیده ام. نکته ای که در بالای لیست HIFU قرار دارد این است که هیچ زمان بهبودی وجود ندارد.

مدت زمان درمان هرچه مدت طولانی است؟

7 نکته ای که باید در مورد HIFU بدانید
نمای روبرو قبل و بعد از مقایسه درمان HIFU
7 نکته ای که باید در مورد HIFU بدانید
نمای جانبی مقایسه و قبل از درمان HIFU
قبل و بعد از مقایسه Hifu
ساختار صورت به شکل پس از یک ماه درمان با HIFU

این واقعا به پوست شما بستگی دارد. برای برخی ، ممکن است در ابتدا واکنش کندتری از پوست مشاهده کنند ، اما با گذشت ماه ها ، نتیجه مثبت شروع به خزیدن می کند. دکتر دیوید از کلینیک زیبایی شناسی ME به من توصیه کرد که معمولاً فرد می تواند نتایج را تا 4 ماه اما برخی تا 6 ماه مشاهده کند. در مورد من ، من فقط یک ماه از سفر HIFU عقب مانده ام و هنوز هم می توانم تأثیر مثبت آن را احساس کنم.

از تجربه من ، کشش پوست من هفته به هفته بهبود می یابد. تقریباً در مدت زمان یک هفته می توانم نتیجه فوری ببینم. خطوط خنده من کم می شود. حالا ، یک ماه بعد ، من بهترین نتایج را با گونه هایم می بینم ، کشش در حد مطلوب است.

اثرات جانبی HIFU چیست؟

7 نکته ای که باید در مورد HIFU بدانید
حتی با کمترین آرایش ، اطمینان دارم که چهره برهنه تقریبا برهنه خود را نشان می دهم.

روز بعد از درمان و روز بعد ، خط فک و گونه ام احساس درد می کند. مثل احساس گوساله های من بعد از یک جلسه تمرین مهم است. در حقیقت ، درمان HIFU مانند یک تمرین اصلی برای کلاژن شما است. آن را بیدار می کند تا کار سختی در اصلاح دوران جوانی شما ایجاد کند.

از آنجا که پرتوهای سونوگرافی در یک ناحیه / بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز شده اند ، هیچ آسیبی به لایه فوقانی پوست وارد نمی شود. ممکن است به دلیل گرما یا تورم مقداری قرمزی روی پوست خود مشاهده کنید ، اما به سرعت فروکش می کند.

تنها عارضه جانبی احتمالاً اعتیاد به درمان های HIFU خواهد بود ، همین که شاهد بازگشت جوانی هستید.

چه محصولاتی بعد از درمان HIFU استفاده می شود؟

Morning Skincare Routine بعد از درمان با HIFU
Morning Skincare Routine: پاک کننده زنبور عسل Farmacy ، Tatcha Dewy Skin Mist ، سرم ترمیم کننده شب Esteé Lauder Advanced Advanced ، سرم مرطوب کننده La Prairie ، Drunk Elephant C-Firma Serum ، Clinique iD Moisturizer for Lines & Wrinkles ، Kanebo Allie Sunblock SPF50 PA + از ژاپن.
برنامه مراقبت از پوست شبانه بعد از درمان با HIFU
شب محصولات مراقبت از پوست و پیشگیری: Farmacy پاک زنبور عسل ژله و ، ذات تازه چای سیاه کومبوجا درمان ، تعمیر استی لادر پیشرفته سرم شب ، لا دشت پوست Carviar مایع آسانسور سرم ، Decorté AQ نفت تزریق و Decorté AQ کرم مطلق X .

من مطمئن هستم که اگر به درمان HIFU علاقه مند هستید از محصولات ضد پیری استفاده خواهید کرد. پزشک یا پزشک شما احتمالاً برخی از محصولات ضد پیری مناسب را برای پوست و برای حفظ قدرت ارتجاعی توصیه می کند.

در مورد من ، من از این محصولات مراقبت از پوست برای برنامه های صبح و شب خود استفاده می کردم. من نتایج روی پوستم را دوست دارم و تاکنون هیچ واکنش بدی نشان نداده است. فرقی نمی کند ، از محصولات خوب ضد پیری برای دیدن نتایج مطلوب همراه با درمان های HIFU استفاده کنید. شما وقت و هزینه کرده اید تا پوست شما خوب و سالم به نظر برسد و باید آن را به خوبی حفظ کنید.

تنها عارضه جانبی احتمالاً اعتیاد به درمان های HIFU خواهد بود ، همین که شاهد بازگشت جوانی هستید.

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت

اگر به دنبال یک روش ایمن ، سریع و غیرتهاجمی برای سفت و کشیدن پوست خود هستید ، HIFU در مقایسه با لیفت صورت و مواد پاک کننده بهترین گزینه است. این ممکن است برای همه مناسب نباشد ، بنابراین مطمئن شوید که برای کمک به شما از یک پزشک یا پزشک مناسب مشاوره گرفته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.