درک حذف موهای زائد با لیزر

درک حذف موهای زائد با لیزر

لیزر موهای زائد یک عمل زیبایی و پزشکی است که نتایج بسیار خوبی در کاهش دائمی مو در بسیاری از مناطق موهای بدن ارائه می دهد. در کلینیک  ما از بهترین فناوری لیزر برای درمان انواع پوست (از روشن تا تیره) برای از بین بردن موهای ناخواسته استفاده می کنیم. از بین بردن موهای زائد با لیزر از نظر بالینی اثبات می کند پوستی بدون مو را برای شما ایجاد می کند.

درک حذف موهای زائد با لیزر
Young Man Receiving Laser Epilation Treatment From Beautician At Beauty Center

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

لیزرهای پیشرفته و کلاس IV پزشکی ما پرتوی نوری با طول موج خاص تولید می کنند که رنگدانه ملانین مو را هدف قرار می دهد. سپس ملانین این انرژی را جذب کرده و به گرما تبدیل می کند. در نتیجه گرما فولیکول مو را از بین می برد و مو را برای همیشه از بین می برد. هرچه ملانین بیشتر باشد ، لیزر نیز موثرتر خواهد بود.

وقتی فولیکول مو از بین رفت ، تقریباً امکان رشد بعدی در آینده وجود ندارد. 80-95٪ موها در طول درمان از بین می روند ، اگرچه این می تواند به سن بیمار و ناحیه تحت درمان بستگی داشته باشد. شایان ذکر است که در 10٪ موارد ، ممکن است درمان کارساز نباشد ، حتی اگر بیماران نشانه خوبی برای درمان داشته باشند.

لیزر درمانی برای موهای بدن و صورت بی خطر و موثر است. این یک گزینه عالی و طولانی مدت برای زنانی است که ناامید شده اند و یا با اصلاح سنتی مواجه هستند.

آیا صدمه خواهد دید؟

لیزر موهای زائد در واقع یک روش دردناک نیست. بیشتر مشتریان ما گزارش می دهند که درد آن بسیار کمتر از اپیلاسیون است. تجربه شما می تواند به میزان مساحت درمان و مدت زمان جلسه بستگی داشته باشد. بیشتر جلسات فقط چند دقیقه طول می کشد. همانطور که دستگاه کار می کند ، هوای خنک را بر روی ناحیه درمان می کند تا درد کاهش یابد. اگر اتفاق بیفتد که دردی را احساس می کنید پزشک متخصص شما می تواند از شدت لیزر بکاهد. همچنین می توانید از کرم بی حس کننده در ناحیه مورد نظر استفاده کنید.

چند جلسه برای موثر بودن درمان لازم است؟

اغلب بیماران بعد از جلسه اول اثرات درمان را می بینند. با این حال ، برای دستیابی به جلوه های کاملی که بدنبال آن هستید ، ممکن است به چندین جلسه جلسه نیاز داشته باشید. ما به طور کلی 5-7 روش درمانی را برای از بین بردن موثر همه موها توصیه می کنیم. لیزر موهای زائد روی موهایی که به طور فعال رشد می کنند کار می کند ، بنابراین برای از بین بردن رشد موهای جدید درمان مداوم لازم است.

ما به شما توصیه می کنیم برای تعیین دقیق تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتیجه مورد نظر خود ، وقت خود را برای مشاوره در کلینیک خود تعیین کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.