سونوگرافی متمرکز با شدت بالا 3D بدن (HIFU)

سونوگرافی متمرکز با شدت بالا 3D بدن (HIFU)

سونوگرافی با شدت بالا 3D Body (HIFU) جدیدترین فناوری مورد استفاده برای هدف قرار دادن مناطق متمرکز چربی در سریعترین زمان ممکن است. این فناوری با رساندن انرژی متمرکز در عمق 1.3 سانتی متر و 8 میلی متر برای از بین بردن سلول های چربی کار می کند. فرکانس بالای موج سونوگرافی منجر به گرم شدن زیر پوست ، به طور موثر سلولهای چربی را از بین می برد و پوست را در ناحیه تحت درمان سفت می کند. سلولهای آسیب دیده از طریق یک فرآیند حذف طبیعی از طریق سیستم لنفاوی که تا 3 ماه ادامه دارد ، دفع می شوند. مناطقی که می توانند با این روش درمانی بهبود یابند عبارتند از:

 3D Lipo

HIFU سه بعدی چگونه کار می کند

3D HIFU امواج فراصوت متمرکز را به عمق دقیق منتقل می کند تا باعث نکروز سلول چربی شود. حرکت کنترل شده هندپیس منجر به ایجاد شبکه ای از سلولهای چربی تحت درمان می شود. فرکانس بالای موج سونوگرافی منجر به گرم شدن سریع ناحیه کانونی در 1.3 سانتی متر و 8 میلی متر زیر پوست می شود و سطح پوست تحت تأثیر قرار نمی گیرد. با این حال ، این انرژی با عمیق شدن در داخل پوست ، به دلیل انرژی HIFU باعث اصطکاک سلولی ، در دما افزایش می یابد. قرار گرفتن سلول چربی در این دمای بالا باعث مرگ سریع سلول (نکروز) می شود.

• یک درمان واحد در هر منطقه توصیه می شود.
• نتایج را می توان از 2 تا 4 ماه پس از درمان مشاهده کرد. متوسط ​​کاهش ناحیه درمان فقط پس از یک جلسه 2 تا 4 سانتی متر است ،
3D HIFU برای هدف قرار دادن پاکت های چسبناک بهتر است. با این حال ، اگر می خواهید بیشتر به کاهش کلی چربی دست پیدا کنید ، درمانگر شما ممکن است 3D HIFU را به عنوان بخشی از دوره ، با ترکیب سایر فناوری های 3D Lipo ، توصیه کند. زیبایی 3D Lipo این است که هر فناوری می تواند با هم ترکیب شود تا بتوانید نیازهای خود را هدف قرار دهید و برای اطمینان از حداکثر نتیجه ، یک برنامه درمانی خاص و اختصاصی ترتیب دهید.
• هندپیس به مدت تقریبی 2 دقیقه روی محل درمان قرار می گیرد. این تکرار در هر منطقه درمانی 3 بار تکرار می شود. ممکن است احساس گرما ، کمی لرزش یا احساس سوزن سوزن شدن کنید که همه این موارد کاملا طبیعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.