لاغری و سفت شدن بدن با هایفو

درمان بدن HIFU چیست؟

مدتهاست که مردم در تلاشند تا چربی های مناطق منتخب بدن را از دست بدهند ، تنها داروی مناسب برای آن لیپوساکشن است. اکنون لاغری و سفت شدن بدن HIFU جایگزین بدون درد برای آن است.

لاغری و سفت شدن بدن با هایفو

لاغری و سفت شدن بدن HIFU از امواج اولتراسوند استفاده می کند تا دائماً از شر سلول های چربی در ناحیه مشکل شده بدن خلاص شود. لاغری و سفت شدن بدن HIFU از Ultra Sound با تمرکز بالا برای مختل کردن سلولهای چربی به شیوه ای مؤثر و ایمن استفاده می کند. انرژی 1 تا 2 سانتی متر در زیر سطح پوست متمرکز شده است که باعث می شود درمان راحت باشد. سلولهای چربی توسط HIFU مختل می شوند و در نتیجه 3-8cm در 1-3 تیمار تقریبا 45 روز از هم جدا می شوند.

روش لاغری و سفت شدن HIFU در واقع یک روش از دست دادن اینچ است.

خرابی؟

در واقع خرابی وجود ندارد. مشتری قادر است فعالیت عادی خود را بعد از مداخله و بدون هیچ گونه وقفه ای از سر بگیرد. تقریباً بلافاصله کار می کند.

نتایج:

HIFU به طور دائم سلول های چربی موجود در منطقه را مختل می کند. هر یک تا سه درمان یک ساعته در هر منطقه برای منطقه توصیه می شود. متوسط ​​كاهش در اندازه كمر 4-6cm بعد از 3 ماه مشاهده شده است. اگرچه برخی نتایج در طی یک یا دو هفته قابل مشاهده است اما برای به دست آوردن نتایج نهایی 3-4 ماه طول می کشد.

لاغر شدن HIFU و عوارض جانبی خفیف ، مشتری در طول درمان ناراحتی خفیف یا بدون احساس را تجربه می کند. بعضی از مشتری ها ممکن است قرمزی داشته باشند که معمولاً طی چند ساعت از بین می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.