درمان لیزر موهای زائد

آیا به دنبال یک کلینیک برای تغییر چهره / بدن خود هستید؟ آیا می خواهید خیلی جوان تر به نظر برسید؟

مزایای درمان لیزر موهای زائد

درمان لیزر موهای زائد
با کمک لیزر می توانید موهای ناخواسته را به طور دائمی از بدن خود خارج کنید. با استفاده از روش لیزر ، تابش لیزر روی سطح پوست اعمال می شود. امواج لیزر به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند که باعث رشد فولیکول های مو می شود. لیزر اعمال شده در این روش باعث تخریب سطح پوست و سوختن آن نمی شود و البته به بدن آسیب نمی رساند. لیزر درمانی باعث ایجاد فرآیندی در مولکول های مو می شود که رشد موها را متوقف می کند. این مولکول ها رنگدانه های موجود در ساقه مو هستند که به آن ملانین گفته می شود. 
انرژی ساطع شده از منابع لیزر توسط این رنگدانه جذب می شود. این انرژی گرمای زیادی را به سلولهای هدفمند مو تبدیل کرده و آنها را از بین می برد. این روند برای بدن بسیار بی خطر و بی ضرر است و در طی چند جلسه می توانید پوست موهای ناخواسته را از بین ببرید.

نواحی مناسب بدن برای لیزر موهای زائد

شما می توانید برای بسیاری از قسمت های بدن از روش لیزر مو استفاده کنید ، این مناطق شامل نواحی حساس شبیه به کشاله ران و ناحیه تناسلی ، پا ، دست ، ران ، ران ، گردن و صورت ، پاهای پایینی ، فرشتگان گوشه ای از صورت است.

مراقبت از موهای زائد لیزر

بعد از انجام لیزر درمانی باید بهترین نتیجه را در نظر بگیرید.

  • بیماران باید یک ماه قبل از درمان با لیزر از ریزش مو توسط واکس و الکترولیز خودداری کنند. تراشیدن مناطق مشخص شده مجاز است ،
  • به بیمارانی که پوست تیره تری دارند توصیه می شود قبل از درمان کرم های روشن کننده استفاده کنند ،
  • اگر قصد دارید لیزر موهای زائد را بر روی صورت خود بمالید ، لطفاً از مصرف داروهای حساسیت زا بر روی صورت خود به مدت دو روز قبل از جلسه خودداری کنید ،
  • لطفا یک روز قبل از درمان منطقه را اصلاح کنید ،
  • لطفاً در زمان درمان ، از مواد آرایشی روی صورت و نواحی مشخص شده خود استفاده نکنید ،
  • پس از درمان ممکن است قرمزی وجود داشته باشد ، در این صورت لطفاً کرم های تجویز شده را استفاده کنید ،
  • در طول دوره درمان لطفا از اپیلاسیون خودداری کنید زیرا فولیکولهای مو باید در پوست باقی بمانند. اصلاح خوب است ،
  • از برنزه کردن در طی دوره بهبودی خودداری کنید. در این مدت آفتاب نگیرید و از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در بدن خودداری کنید ،

  • برای پیگیری یک ماه پس از اتمام مراحل درمان موهای زائد خود به درمانگاه مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد

این یک روش آرایشی رایج است که یک پرتوی بسیار متمرکز روی فولیکول های مو متمرکز شده است. یک رنگدانه در فولیکول ها نوری را که موها را از بین می برد جذب می کند.

چرا لیزر موهای زائد انجام می شود؟

افراد معمولاً برای از بین بردن موهای زائد بدن از جمله صورت ، پا ، بازو ، زیر بغل ، خط بیکینی و مناطق دیگر ، موهای زائد لیزر را برطرف می کنند. مزایای دیگر این موارد عبارتند از:

  • دقت – می تواند به طور انتخابی درشت و درشت پوست را هدف قرار دهد در حالی که پوست اطراف آن آسیب نبیند.
  • سرعت: در طی هر پالس لیزر می توانید مناطقی از پوست با موهای متعدد را درمان کنید. این روند حدود یک ثانیه طول می کشد.
  • میزان موفقیت: لیزر موهای زائد از موفقیت بالایی برخوردار است. معمولاً بعد از سه تا هفت جلسه ، ناحیه تحت درمان بدون مو یا با تراکم مو بسیار کمتر خواهد بود.

مقدمات

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی محسوب می شود. بنابراین تکنسین باید مجوز داشته باشد و به اندازه کافی آموزش داشته باشد تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. از این رو بررسی مدارک پزشک یا تکنسین انجام این عمل ضروری است. روش های دیگر مانند: شستشو ، اپیلاسیون و الکترولیز به مدت شش هفته قبل از درمان. از آنجا که لیزر ریشه مو را هدف قرار می دهد که به طور موقت با اپیلاسیون و چیدن از بین می رود.

از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب باید به مدت شش هفته قبل و بعد از درمان اجتناب شود زیرا این امر باعث كمتر شدن اثر می شود و احتمال بروز عوارض بعد از درمان را افزایش می دهد.

چه انتظاری دارید؟

قبل از درمان موها به چند میلی متر بالاتر از سطح پوست بریده می شوند. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ ، ضخامت و محل قرارگیری موها و همچنین رنگ پوست تنظیم می شوند.

اثرات جانبی

برخی از افراد جزئی؛ خارش ، پوست صورتی ، قرمزی ، تورم در ناحیه تحت درمان یا تورم فولیکولها [ورم فولیکول] که طی دو یا سه روز از بین می روند.

برخی از موارد جدی؛ آکنه و تغییر رنگ پوست ، درد در طول درمان. کرم زخم 30 دقیقه قبل از درمان استفاده می شود در حالی که یخ زدن منطقه بعد از درمان انجام می شود تا سریعتر عوارض جانبی برطرف شود.

با انتخاب مناسب و تنظیم لیزر و تنظیم مناسب با توجه به نوع فردی پوست و منطقه مورد درمان ، از عوارض جانبی دیگر جلوگیری می شود مانند: خطر سوزش پوست ، تغییر رنگ پوست ، افت فشار خون ، هیپوپیگمانتاسیون [لکه سفید] شعله آکنه ، تورم اطراف فولیکول های مو ، تشکیل زخم ، پورپورا و عفونت ها.

جوان سازی پوست با تزریق چربی

تزریق چربی روشی است که در بسیاری از زمینه های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و محدود به جوان سازی پوست صورت نمی شود و این به دلیل ویژگی بهبودی چربی است. علاوه بر این ، از آنجا که چربی اهدا شده از بدن بیمار ، از این رو عوارض جانبی آن به حداقل رسیده و کمتر احتمال دارد منجر به حساسیت یا رد بدن شود. برای فرآیند تزریق چربی ، ابتدا چربی از شکم ، کشاله ران و باسن بیمار گرفته می شود ، زیرا چربی های موجود در این مناطق دوام بیشتری دارند. بعدا چربی برداشت شده در دستگاه های سانتریفیوژ قرار می گیرد تا ناخالصی های آن از بین برود. در این مرحله ، چربی آماده تزریق با استفاده از سرنگ است.

بیماران می توانند تا چند هفته که التهاب مناطق تزریق شده به طور کامل از بین رفته باشد ، شاهد جوان سازی تزریق چربی باشند.

به طور کلی بدن انسان بعد از سن 25 سالگی رشد خود را متوقف می کند. این زمانی است که اثر پیری به صورت چین و چروک ، نازک شدن لب ها یا حتی گونه های فرو رفته ظاهر می شود. برای رفع آن نیازی به جراحی زیبایی نیست. روش هایی برای تازه کردن پوست و نرم کردن چین و چروک ها وجود دارد.

جوان سازی صورت با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از تکنیک هایی است که برای جوان سازی پوست صورت استفاده می شود. این تکنیک ترکیبی از هنر و دقت است که مهارت های متخصص و کیفیت مواد بیشترین استفاده را داشته باشد. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، از بالاترین استانداردهای موجود در کلینیک خود برای اطمینان از رضایت بیماران استفاده می کنیم. اغلب مواد با کیفیت پایین و عدم مهارت می تواند منجر به جابجایی ژل تزریقی زیر پوست و نتایج بی دست و پا و نامتقارن شود. متخصصان ما چندین ساعت تمرین را پشت سر گذاشته اند و نتایج موفقیت آمیز آنها کلید اعتبار ما است.

از تزریق ژل برای بهبود برخی از نقایص در چانه و با پر کردن انواع مختلف چین دار از جمله چین های گلوبری ، لبه های اتصال لب استفاده می شود. نتیجه نهایی باعث ایجاد بهتر و نرم شدن پوست در نواحی تحت درمان می شود. آخرین زمان ژل برای هر فرد متفاوت است. به طور کلی اثر تزریق ژل و مدت ماندگاری آن به نوع ژل و هدف از درمان بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.