درمان لیفتینگ پوست هایفو

درمان لیفتینگ پوست هایفو: اولتراسوند درمانی با تمرکز با شدت بالا

با تمرکز بر انرژی بخشیدن مجدد به لایه های عمیق تر ساختاری در زیر سطح آن ، درمان لیفتینگ پوست هایفو یک روش ایمن ، مؤثر و مؤثر برای افرادی است که می خواهند علائم پیری را معکوس کنند و به طور مساوی سفت شوند – پوست خود را صاف کنند. این می تواند به طور موثری کیفیت و ظاهر پوست را تقویت کرده و عزت نفس شما را بهبود بخشد. اثرات طولانی مدت و طولانی مدت می تواند بدون خطرات تهاجمی و مدت زمان بهبودی طولانی همراه با جراحی سنتی آسانسور صورت انجام شود.

نکات کلیدی که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت:

I. دقیقاً عمل لیفتینگ پوست هایفو چیست؟
درمان با سونوگرافی با تمرکز بالا با استفاده از روش های زیبایی و زیبایی ، یک روش زیبایی و زیبایی است. با این وجود ، بسیاری از متخصصان نتایج طولانی مدت آن را با سبک قدیمی ، روشهای جراحی لیفت پوست ، منهای زمان بهبودی ، ناراحتی و سایر خطرات قابل مقایسه می دانند.

برای همه انواع پوست بی خطر است ، با این حال ، به طور کلی برای افراد بالای 30 سال که دارای شرایط پوستی متوسط ​​هستند ، بهترین کار را می کند. بنابراین ، اگر می خواهید ظاهر خود را محکم و زنده کنید ، لطفاً همانطور که در عمل با هایفو درمانی امکان پذیر است ، ادامه دهید.

دوم نحوه کار و تجدید پوست شما
درمان با لیفتینگ پوست هایفو با استفاده از امواج اولتراسوند ، گرما را به گردش در می آورد و باعث تولید کلاژن و الاستین می شود. که به نوبه خود باعث بلند و کشیده شدن پوست می شود و ظاهری کاملاً قابل مشاهده ، احیا کننده ، جلوه گر و جوان تر می کند.

بسیاری از پروتکل های درمانی با تأیید FDA ایالات متحده ، همراه با مطالعات بیشماری تحقیق علمی و تاریخچه موارد ، تأیید می شوند که نتایج مثبت و طولانی مدت آن را تأیید می کنند.

III. برای دستیابی به نتایج ماندگار چند درمان مورد نیاز است: آیا عوارض جانبی احتمالی وجود دارد؟
این به ترکیبی از عوامل ، از جمله سن شما ، وضعیت پوست شما و استاندارد مراقبت از شما بستگی دارد . در اکثر موارد ، نتیجه بسیار مطلوب 2 تا 3 سال پس از تنها یک درمان هایفو معمولاً قابل انتظار و دستیابی است. اگر رویه شما توسط یک متخصص ، متخصص ، متخصص پوست انجام شود ، تجربه شما بدون درد و عوارض خواهد بود و نتایج نهایی شما رضایت بخش تر خواهد بود.

درمان لیفتینگ پوست HIFU1. حقایق و اطلاعات بیشتر در مورد سیستم هایفو:
برای لیفتینگ پوست هایفو اولین بار در سال 2008 برای اهداف زیبایی بینی استفاده شد.

فرایند کاربرد فوق العاده ایمن ، سودمندی گسترده و طبیعت نسبتاً بدون درد این فناوری ، باعث افزایش محبوبیت آن شده است. این به معنای واقعی کلمه در حال تبدیل شدن به یکی از مطلوب ترین روش های لیفتینگ پوست در بازار است.

طبق اطلاعات ASAPS – انجمن جراحی زیبایی پلاستیک آمریكا ، تعداد بیمارانی كه از سال 2012 تا 2017 تحت درمان قرار گرفته اند ، 64.6٪ از دیوارپوشها افزایش یافته است.

روند درمانی برای موارد زیر به خوبی شناخته شده است:

  • کاهش خطوط ریز ، چین و چروک و افتادگی پوست
  • به عنوان یک جایگزین ایمن ، غیر تهاجمی ، بدون درد و برطرف کردن چهره
  • احیای و بهبود شکل صورت شما.
  • لیفت ، سفت و تونینگ روی ابرو ، اخم و پیشانی (خطوط) گونه ها ، چین های بینی و چانه.
  • کاهش کیسه اشکی
  • نواحی دکوری بدن (سینه فوقانی ، گردن ، صورت) را محکم و تن کنید.
  • برای درمان های نرم کننده پوست پس از لیپوساکشن

HIFU یک درمان امیدوار کننده است به خصوص برای افراد میانسال و جوان که نمی خواهند عوارض منفی و مدت زمان طولانی را تجربه کنند ، معمولاً با روشهای برش سبک قدیمی و بلند کردن پزشکی بخیه همراه است. این روش درمانی ممکن است برای افرادی که دارای پوست آسیب دیده با عکس هستند یا موارد شدیدتر شامل پوستی پوستی یا چروکیده وجود ندارد. در این موارد ، قبل از تحقق نتایج مطابق انتظار ، ممکن است چندین درمان مورد نیاز باشد.

2. اطلاعات بیشتر در مورد لیفتینگ پوست هایفو: نحوه کار این روند

روش درمانی هایفو برای تمرکز روی لایه های عمیق عمیق در زیر سطح پوست که در آن کلاژن جمع می شود طراحی شده است. بنابراین ، لایه های بالای پوست عملاً بدون چربی و بی تأثیر هستند که این امر باعث می شود فرآیند بالابر بدون هیچ اثری به روشی بسیار ملایم باز شود. فن آوری که باعث می شود عمل لیفتینگ پوست هایفو بسیار مؤثر باشد ، روش سونوگرافی بسیار متمرکز است که در آن پتانسیل بهبودی بدن شما را فعال و تسریع می کند.

این روش (در بیشتر موارد) به هیچ کرم ، سموم یا محصولات پرکننده مصنوعی احتیاج ندارد ، بلکه فرآیند ترمیم طبیعی شما را ترغیب و تشویق می کند. این کار با استفاده از کاوشگر سونوگرافی در 30-90 دقیقه انجام می شود.

دستگاه ویژه با شدت زیاد ، امواج فراصوت متمرکز را در پالس های کوتاه ، عمیقاً به بافت های همبند تعیین شده ، تحریک تولید الاستین و کلاژن و اثر مورد نظر را هدایت می کند. این تکنیک اساسی اما انقلابی ، بافت های تحت درمان را گرم می کند و بنابراین یک واکنش طبیعی پوست فعال می شود ، که در اصل پرش با افزایش سطح نئو کلاژن شما روند ترمیم را آغاز می کند.

برای برجسته تر کردن نتایج خود می توانید Thermage را با درمان های هایفو خود ترکیب کنید. و برای به حداکثر رساندن اثرات سفت کننده پوست ، می توان از تزریق پرکننده و روش های بالابر نرم استفاده کرد.

3. چند نتیجه برای نتایج مؤثر – چه خطرات – عوارض جانبی مورد نیاز است؟
همانطور که اشاره شد ، نتایج بسیار عالی پس از یک عمل لیفت بر روی پوست هایفو معمولاً قابل انتظار است. در صورت وجود لک های شدید ، چروک های عمیق یا سایر موارد جدی ممکن است درمان های اضافی لازم باشد؟ در این صورت ، 8 تا 12 ماه بعد از اولین درمان قابل درمان است.

  • یک مطالعه نشان می دهد که 20٪ از نتایج انتظار می رود بلافاصله پس از درمان اولیه با نتیجه نهایی 3-6 ماه بعد قابل مشاهده باشد.
  • یکی دیگر از پروژه های تحقیقاتی کلینیکی پیچیده تر کره ای که شامل 93 نفر است ، نشان داد که درمان هایفو بعد از 90 روز در 66٪ از موارد درمان شده ، 66٪ تن و بافت صورت و گردن خود را بهبود می بخشد.
  • در یک مطالعه گسترده دیگر ، 97.8٪ از شرکت کنندگان تحت درمان قرار گرفتند ، نتایج با تجربهای را تجربه کردند که پس از گذشت یک سال بسیار خوب یا بهتر از آن انتظار می رفت ، 68.5٪ بهبودهای خود را بسیار خوب توصیف کرده و یا پس از 12.6 سال از نتایج مورد نظر خود فراتر رفته اند.

عوارض جانبی حداقل در بعضی موارد به شرح زیر است:

  • ممکن است تورم یا قرمزی جزئی ایجاد شود و در این صورت باید به سرعت فروکش کرد.
  • همچنین ممکن است حساسیت کمی به لمس و احساس لرزش نور وجود داشته باشد که می تواند در بعضی موارد تا چند هفته ادامه یابد.
  • در موارد نادر ممکن است کبودی و بی حسی موضعی موقت رخ دهد. این عوارض جانبی معمولاً بعد از چند روز از بین می روند.

برخی از موارد منع مصرف:

  • هنگامی که منطقه تحت درمان قرار گرفته است تزریق سیلیکون شده است
  • هنگامی که اختلالات خون خاصی وجود دارد
  • بیمارانی که از ضربان ساز استفاده می کنند

به طور کلی ، شما می توانید در یک جلسه تنها با یک روش لیفتینگ پوست هایفو ، یک منطقه مشکل دار یا تمام مناطق آسیب دیده خود را درمان کنید. بلافاصله پس از درمان می توانید به راحتی و بدون محدودیت فعالیت خود را از سر بگیرید.

SIAN به عنوان یکی از کلینیک های پیشرو در پوست در HCMC شناخته شده است. آنها علاوه بر درمان هایفو ، طیف کاملی از درمان های زیبایی غیر تهاجمی ، فناوری پیشرفته را نیز ارائه می دهند. تمرکز اصلی آنها فراهم کردن سطح بی نظیر مراقبت شخصی ، ایمن و اثربخشی برای رفع مشکلات و نگرانی های پوستی در اختیار بیماران ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.