لیفت صورت و گردن با هایفو چهاربعدی HIFU 4D

لیفت صورت با هایفو 4D
هایفو درمان HIFU Gold Coast (سونوگرافی با تمرکز بالا) یک موفقیت مهم ، غیر تهاجمی ، بدون جراحی و بدون خرابی است ، یک روش کار در داخل جهت بلند کردن و سفت شدن پوست خنجر از مرورگرها ، گونه ها ، صورت پایین (شوخ) است. فک و گردن. فناوری سونوگرافی در زیر سطح پوست متمرکز شده است تا بافت های محکم و سفت کننده را بالا ببرد.

در اعماق سطح کار می کند تا رشد کلاژن “بدون آسیب رساندن به لایه بیرونی پوست” تحریک شود. این منجر به سفت شدن و ماندگاری طولانی مدت می شود

لیفت صورت و گردن با هایفو چهاربعدی HIFU 4Dو بلند کردن پوست ، ظاهر جوانی تری به شما پس از تنها یک درمان ارائه می شود. در حالی که
هایفو جایگزینی برای لیفت جراحی نیست ، افراد زیادی وجود دارند که می خواهند لیفت بزنند اما برای جراحی آماده نیستند. همچنین افراد جوان دیگری نیز هستند که به دنبال طولانی کردن اثرات جراحی پلاستیک هستند.

نتایج هایفو چه مدت طول می کشد؟
نتایج هایفو دائمی است و تا شش ماه پس از درمان به تدریج بهبود می یابد. به موقع یخ زده نخواهید شد. بعد از گذشت شش ماه ، مانند هر روش درمانی مخالف سنی ، پوست شما به طور طبیعی پیر می شود اما هایفو می تواند به مدت 24 ماه پس از درمان ، پوستی شاداب تر و جوان تر به شما بخشد.

نشانه های ضد بارداری
افرادی که دارای ضایعات یا زخم های باز ، آکنه کیستیک ، جای زخم موجود در کلوئید ، ایمپلنت های مکانیکی یا پوستی ، پرکننده های پوستی یا سایر تزریقی ، دستگاه های برقی یا کاشت فلز در صورت یا ناحیه تحت درمان ، بارداری یا شیردهی ، آنژیوکاردیوپاتی (قلب) هستند ، فشار خون بالا ، بیماری های کبدی و کلیوی ، بیماری های پوستی از جمله ایدز و HIV ، پوست بسیار حساس یا حساسیت پوستی (از جمله آلرژی پروتئین) نباید با هایفو انجام شود.

هایفو چقدر ایمن است؟
هایفو از سونوگرافی ایمن و آزمایش شده در زمان استفاده می کند ، که در مطالعات بالینی و بیش از 350،000 معالجه بیمار در سراسر جهان مؤثر بوده است. سونوگرافی بیش از 50 سال است که با خیال راحت در زمینه پزشکی استفاده می شود. هایفو (همچنین به آن Ultherapy نیز گفته می شود)   یکی از معدود معالجه است ، برای همه انواع پوست بی خطر است ، زیرا از سونوگرافی استفاده می کند و لایه های بالایی پوست را که سلول های رنگدانه در آن قرار دارند دور می زند .

آیا عوارض جانبی هایفو وجود دارد؟
هایفو ممکن است باعث ایجاد قرمزی جزئی برای پوست شود ، اما این معمولاً طی چند ساعت پس از درمان از بین می رود. صورت ممکن است احساس کند که بعد از چند هفته تمرین داشته است. بعد از درمان می توان از آرایش استفاده کرد تا هرگونه قرمزی خفیفی که ممکن است رخ دهد را بپوشاند. همچنین ممکن است برخی از افراد دچار تورم جزئی ، حساسیت ، بی حسی یا سوزن شدن شوند. این علائم معمولاً خفیف است و فقط بطور موقت ادامه می یابد.

هایفو چقدر دردناک است؟
هایفو ممکن است ناراحتی ایجاد کند. سطح راحتی می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد ، اما احساس در حالی که انرژی به شما منتقل می شود دوام می آورد.

در حین زایمان ، مقدار کمی انرژی را که در اعماق دقیق واریز می شود ، احساس خواهید کرد که نشان می دهد روند ساخت کلاژن آغاز شده است.

بعد از درمان
هیچ خرابی وجود ندارد! شما می توانید بلافاصله بعد از عمل بدون هیچگونه محدودیت یا الزام بعد از درمان به فعالیت های عادی خود برگردید. ممکن است ابتدا پوست شما پوستی ظاهر شود ، اما قرمزی باید طی چند ساعت از بین برود.

سایر عوارض بعد از عمل کمتر ممکن است شامل کبودی موقت یا بی حسی در نواحی کوچک پوست باشد. مانند هر روش پزشکی ، سایر عوارض نادر نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.